72949F89 8490 4C81 864E CC33976CB103Afgelopen weekend vond de 22ste editie van Culinair plaats. Iedereen kon hier drie dagen lang genieten van eten, drankjes, muziek en kinderactiviteiten op het speciale familie-eiland. Deze editie van Culinair werd voor het eerst georganiseerd door evenementenorganisator Timeless Events.

Wethouder Jan Iedema opende afgelopen vrijdag Culinair met het sabreren, openen met zwaard, van een champagnefles. Daarna konden bezoekers genieten van verschillende gerechten bij 7 restaurants en verschillende take away stands. Een biertje of likeur kon je halen bij drie Zoetermeerse brouwers.

 

De evenementen organisator haalde Jeffrey de Bake, die voorheen bij Netwerk Zoetermeer werkte en daar Culinair onder zijn hoede had, in huis om het team te versterken. De bezoekers waren vooral onder de indruk van de kids fun activiteiten op het familie eiland. Kinderen konden trampoline springen, meedoen A150753F F70D 4C62 9BA3 CDD1231857B5met activiteiten of spelletjes spelen bij de stand van het Videogame museum. Ook het betaalsysteem, waardoor je geen muntjes meer hoefde te kopen mocht op complimenten rekenen.

Raymon Kuipers, mede-directeur van Timeless: “Het was voor ons de eerste keer dat wij zo’n bewerkelijk evenement mochten organiseren. De ervaringen die Jeffrey heeft met Culinair hebben ons enorm geholpen. Daarnaast was het voor de deelnemende partijen fijn om een bekend gezicht te zien. Ons team kijkt terug op een geslaagd, leerzaam en mooi evenement, passend bij Zoetermeer en Zoetermeerders. Hopelijk mogen wij dat in 2024 voortzetten”.


Live at the Lake

BF7CB032 B187 4D44 A7C8 173EB64408BENa een dagje rust en nagenieten is Timeless al weer druk met de voorbereidingen van de 2de editie van Live at the Lake, het strand festival 18&19 augustus aan het Noord-Aa. Dit jaar treden o.a. Racoon, Dirty Daddies, Rolf Sanchez en Fleming op. Inmiddels zijn de laatste fases van de ticketverkoop ingegaan. Raymon: ”De ticketverkoop gaat ontzettend goed, de voorbereidingen lopen, er zijn veel samenwerkingen met lokale ondernemers. Met dit event willen we graag groeien en iets moois neerzetten voor onze stad."

-advertenties-

-goede doel-