Het nationaal hitteplan is van kracht en dat heeft ook gevolgen voor de dienstregeling van de Afvalinzameling in Zoetermeer. De medewerkers van de gemeente starten deze week extra vroeg met het ophalen van het afval.
Bewoners kunnen de container het beste de avond van tevoren al langs de weg zetten, dan kan deze zeker geleegd worden.
Ook het Zelfbrengdepot sluit eerder door de hitte. Het Zelfbrengdepot is open tot 14:00 uur om zelf grofvuil weg te brengen.



